چگونه درمان با MCD با درمان معقول برای کودکان
نوشته شده توسط : Andy

چگونه درمان با MCD با درمان معقول برای کودکان

MCD معمولا از سایر بیماری های گلومرولی درمان می شود. طرح درمان سندرم نفروتیک در کودکان مبتلا به MCD معمولا با نوع دارویی به نام کورتیکواستروئید به نام استروئید است. بسیار مهم است که به طور ناگهانی درمان را متوقف نکنید. با پیوستن به برنامه درمان کامل، کودک شما کمتر به بیماری عود مبتلا خواهد شد (علائم و نشانه ها را دوباره تجربه کنید).
هنگامی که سندرم نفروتیك ناشی از بیماری كلیه بیماری نفروپاتی دژنراتیو ایجاد می شود نمی تواند از طریق فعالیت فعال بالا بهبود یابد، باید موارد زیر را ذكر كرد:
برای کنترل و یا حذف تمرکز عفونت در بدن، به ویژه در مورد عفونت مخفی باید مورد توجه قرار گیرد.
شکل گیری ترومبوز وریدی کلیه می تواند با تایید CT در زمان تایید شود. هنگامی که تشکیل ترومبوز وریدی کرونری تایید می شود، اورکیناز را می توان در سراسر بدن برای 40،000 تا 80،000 / روز، به علاوه 0.9٪ کلرید سدیم 40ml، تزریق داخل وریدی 1-2 بار در روز استفاده می شود. همچنین می تواند لوله گذاری استخوان فمورال در کلیه شريان در يک طرف ترومبوز وريد کليه در عرض 1 ساعت به تزريق پروتئين urokinase، دوز کل 200000، پس از دوز سفيادامول 25 ميلي گرم، سه بار در روز، HuaFuLin 2.5 ميلي گرم، يک بار در روز. يک ماه بعد، بازآزمايي CT، ميزان موثري را نشان داد از 100٪. پس از 5 سال پیگیری طولانی مدت، درمان موثر بود. ما معتقدیم تشخیص زودهنگام ترومبوز وریدی کلیوی، درمان ضد انعقادی فعال می تواند پیش آگهی نفروپاتی گلومرولی اولیه و انواع گلومرولونفریت اولیه، حفظ طبیعی عملکرد کلیوی
همانطور که در مورد بیماران حساس به هورمون، اکثر آنها دارای اسکلروز گلومرولی کانونی هستند. برای کاهش عود بیماری پس از قطع هورمون، غلظت کاشت در آزمایش خون باید قبل از برداشت هورمون تعیین شود. اگر غلظت کاج در آزمایش خون طبیعی باشد، پس از خروج هورمون عود نمی کند.
برای کودکان که به درمان سنتی پاسخ نمی دهند، آنها به نام سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید یا SRNS نامیده می شوند. درمان SRNS شامل ترکیبی از داروهای دیگر است. توصیه می شود که کودکان مبتلا به SRNS داروهای فشار خون (مهار کننده ACE یا ARB) را مصرف کنند. این دو دارو کنترل فشار خون بالا و میزان پروتئین را در ادرار کاهش می دهد.
مهمترین چیز برای کودکان، درمان طبیعی برای سلامتی آنها مفید است، بدون هیچ گونه عارضه جانبی برای کودکان و درمان مناسب برای کودکان، این درمان در بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چینی بسیار خوب است. و اگر سوالی دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طبیعی بدانید، لطفا به عنوان پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: